Svarbiausia gera reklama

Turite klausimų? Skambinkite:

8 683 68530

Reklamos gidas

Trumpas gidas kaip teisingai išsirinkti tarp kainos ir kokybės.

Kaip taisyklė žmonės besirinkdami tarp išorinės reklamos tipų ir agentūrų kurios šias reklamas gamina, daugiausiai dėmesio skiria kainai. Dažniausiai būna taip: išsiunčiama užklausa kelioms agentūroms ir pasirenkama mažiausią kainą pateikusi agentūra. Bet ar susimastėte kas slypi už to?

Pirmiausia pravartu paminėti tai kad reklamos gamintojai medžiagas perka galim sakyti pas tuos pačius tiekėjus ir gauna tas pačias nuolaidas. Reklamos gamybos procesai labai panašūs todėl ir kaštai panašūs. Bet visgi kodėl kaina mažesnė?

Atsakymas negali būti vienareikšmiškas.

  • Gamintojas naudoja plonesnes medžiagas – išoriškai reklama atrodo taip pat tačiau reklama mažiau atspari išoriniams poveikiams.
  • Taupant pinigus reklamos konstrukcijoms naudojamas netinkamas arba netinkamai apdirbtas metalas. Tokios reklamos dažniausiai greit pradeda rūdyti, atrodo neišvaizdžiai ir rūdimis padengia objektus po savim. Reklamos savininkas būna priverstas gamintis naują reklamą ir papildomai ištaisyti žalą kuria padarė rūdys.
  • Reklamos apšvietimui naudojamas mažesnis kiekis, arba silpnesni LED moduliai. Jei šalia Jūsų reklamos atsidurs kita reklama su didesniu kiekiu LED modulių- Jūsų reklama tiesiog nublanks ir bus galima sakyti nematoma.
  • Mokamos mažesnės algos darbuotojams- darbuotojai mažiau motyvuoti, be patirties ir gali nutikti taip kad reklama bus pagaminta su broku, kurį Jūs pamatysite ne iš karto ir bus vėlu kažką taisyti.

Galima būtų vardinti ir daugiau būdų kaip sutaupyti ir pagaminti pigesnę išorinę reklamą. Prieš susižavint mažesne kaina visada stenkitės išsiaiškinti kodėl jinai mažesnė nei kita. Išklausykite visus argumentus.

Ne kartą teko susidurti su klientais kurie net nepraėjus metų po reklamos pakabinimo, ieško naujų gamintojų kurie galėtų renovuoti reklamą ar pakeisti į kita. Jau turbūt supratote kad šioje vietoje suveikė taisyklė – “skūpus moka du kartus”. Na ir pasekoje klientas kaltina gamintoją neprofesionalumu, o gamintojas ginasi sakydamas-” kiek sumokėjot, tą ir gavot”. Šioje vietoje manau kalti yra abu. Gamintojas viliojo mažomis kainomis ir nesakė visos tiesos, o klientas susižavėjęs žema kaina net nebandė tos tiesos ieškoti.

Gidas kokį išorinės reklamos tipą pasirinkti.

Nevisi išorinės reklamos tipai gali būti naudojami kur tik panorėjus. Pavyzdžiui įsivaizduokite aukso raidėmis iškaltą, mirksinčiomis lempomis apdėliotą kazino reklamą. Na o dabar įsivaizduokite kad tokia reklamą pakabiname virš įėjimo į žuvies parduotuvę. Manau dauguma sutiksit kad nieko iš to gero nebus ir žodžiai patraukli reklama, turėtų būti pakeisi į žodį juokinga.

Mūsų patarimai:

  • Jei reklamuojate tik logotipą- rinkitės tūrinė reklamą
  • Jei reklamuojate logotipą ir paslaugą – rinkitės šviesdėžę
  • Jei Jūsų tikslas paskelbti trumpalaikė žinutę, na tarkim akciją- rinkitės tentinę reklamą arba plakatus.
  • Jei Jūs norite nurodyti savo įmonės buvimo vietą- čia labiau pagelbės stendas, pilonas, arba konsolė.

Bet vėlgi kiekvienas verslas unikalus ir kiekviena situacija unikali. Visgi geriausia konsultuotis su tais kas nusimano. O jei nepasitikite vienos reklamos gamintojos patarimu, rinkitės tą reklamos tipą kurio daugiausiai pasiūlymų sulaukėte.

Šio reklamos gido paskirtis Jums padėti nepasimesti išorinės reklamos platybėse ir pasirinkti teisingą gamintoją. Net nesvarbu kad tas gamintojas gal būt ne mes.

Reklamika – Svarbiausia gera reklama